Takuu ja reklamaatio-oikeus

TAKUU- JA REKLAMAATIO-OIKEUS – VAIN YRITYKSILLE

Betterway tarjoaa 12 kuukauden takuun/reklamaatio-oikeuden myytyjen tuotteiden vikojen ja puutteiden varalta. Betterway voi tarjota mahdollisten virheiden tai puutteiden korjaamista, tuotteen vaihtoa tai ostosumman palauttamista.

Vääränlaisesta säilytyksestä tai käytöstä aiheutuvat virheet eivät sisälly takuuseen. Asiakas maksaa palautuksen rahtikustannukset.

 

REKLAMAATIO-OIKEUS – VAIN YKSITYISASIAKKAAT

Kun ostat meiltä tuotteita kuluttajana, kauppaan sovelletaan kuluttajansuojalakia.

Se tarkoittaa, että reklamaatio-oikeus on 24 kuukautta.

Jos reklamaatio on oikeutettu, se tarkoittaa, että ErgoLift voi tarjota tuotteen korjausta tai vaihtoa, ja tilanteissa, joissa korjaaminen tai vaihto ei ole mahdollista, Betterway voi tarjoutua ostamaan tuotteen takaisin sen ostohinnalla.

Vääränlaisesta säilytyksestä tai käytöstä aiheutuvat virheet eivät sisälly reklamaatio-oikeuteen.

Suosittelemme, että teet reklamaation mahdollisimman pian ja viimeistään kahden kuukauden kuluttua virheen havaitsemisesta, jotta reklamaatio on oikea-aikainen.

Jos reklamaatio on aiheellinen, ja tuote on palautettava, korvaamme palautuksesta aiheutuvat (kohtuulliset) rahtikustannukset. Tuote on aina palautettava asianmukaisessa pakkauksessa. Muista pyytää kuitti lähetyksestä, jotta voimme korvata rahtikustannukset sinulle.

 Pyydä lisätietoja sähköpostitse osoitteesta reklamation@betterway.dk .